2 maart 2012

+++









8 opmerkingen:

  1. how lovely boys. I like them very much.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. your kids are soo cute :) i also have this game your kids are playing.. i dont know the name. it was always so much fun.
    by the way i love your smeg, what a crazy color :))
    hugs, svenja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great shots. And cute little ones :) The mini loco is a favourite around here too.

    Have a lovely weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, die LOCO, die hadden wij ook vroeger... Nostalgie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. koppoter!
    de allereerste heb ik in een lijstje gedaan, ik was zo trots!
    dat is nu meer dan 12 jaar geleden denk ik....
    later maakte ik knuffels naar aanleiding van de mannetjes die ze tekenden
    mooie foto's
    fijne sfeer
    herinneringen van toen komen boven

    dag!
    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk die koppoters!! Dat hebben die van mij maar heel kort getekend. Ik heb amper beelden ervan. Zo jammer.
    En je fotos... ze kunnen weer zo een blad in. Een feest om naar te kijken!

    Liefs

    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful photo's like always ;-)
    I don't know the game ;-/ what is it?
    Looks great.

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewelmerci!