24 september 2015

snorfestival 2015


zweven is leven en roos rebergen is fijn! 

het tweede snorfestival was een groot succes. ik heb veel leuke mensen ontmoet en genoten van de fijne sfeer in de nazomerzon.
dank voor de gastvrijheid in je yurt kirstenmme charlotte voor je zalige lunch en gezelligheid en claudette & annemarieke (uitgeverij snor) voor de organisatie van dit toffe familie festival.    

voor een leuk verslag over de aanwezige illustratoren op het festival zie happymakersblog,   hier en daar.

lola elvis en ik hebben door ons op door marijke buurlage (en haar portretfabriek) vastgelegd. ze gaat er portretjes van maken. het resultaat volgt... 

foto 5 via lonneke 

2 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat ik je daar niet heb gezien.
    Ik had je wel even Hallo willen zeggen.
    Volgend jaar misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nah jammer... maar goed dat je er ook was. het was een feest! ...en in 2016 even aan mijn jurk dan trekken he ;-)

      Verwijderen

dankjewelmerci!